Kanálgép

Friss topikok

Címkék

Kanálgép 2014.07.24. 13:29

Eper sauté bruschetta

Ma valami szuper egyszerűben gondolkodtam. Egy dolgot tudtam tutira: ebédre szeretnék valami finom és hideg levest enni. Ez meg is volt, azonban még mindig kellett valami, de csak egy harapásnyi. Na ez lett belőle:

image_59.jpg

 

Hozzávalók:

1 marék eper felkockázva

1 ek olivaolaj

1 ek balzsamecet

10 dkg kecskesajt

friss bazsalikom

bors

bruschetta vagy pirítós vagy cracker

 

Elkészítés:

Az olajat és az ecetet (én egy krémesebb változatot használtam) hevítsétek fel magas lángon, majd dobjátok bele a tetcés szerint aprított és mosás után lecsöpögtetett epret. Körülbelül 5-6 percig kavargassátok, változatlanul erős fokozaton, majd a végén ízesítsétek a frissen őrölt borssal. Én a bazsalikom leveleket már csak a legvégén szórtam bele, és félretettem a szószt pihenni, amíg a sütőben elkészítettem a kenyereket egy kis olivaolajjal.

Ilyenek lettek:

image_58.jpg

image_60.jpg

 

Szuper egyszerű, finom és még szép is. Jó étvágyat!

R

 

https://www.facebook.com/kanalgep

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kanalgep.blog.hu/api/trackback/id/tr976524111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása